על פי רוב, פרסומת לוקחת מוצר או שירות ומקדמת אך ורק אותו. אין כל צורך לשוות לפרסומת אווירה אובייקטיבית ומתבוננת כי אם להיפך – לקדם בצורה חד משמעית את מה שרוצים לקדם.
נישאר עם חברת הפארמה שלנו, שכאמור עושה עוד מיליון דברים אחרים. אך הפעם בפרסומת הם רוצים לקדם תרופה שהם מרגישים שלא נמכרת בצורה שהיא אמורה להימכר. זה יכול לנבוע מחוסר היכרות של קהל הרופאים או החולים לתרופה או משיווק לא נכון או לא מדוייק.
הפרסומת תבוא ותציג את המוצר בצורה המשכנעת ביותר האפשרית ותנסה להניע את הנזקקים לה לרצות אותה וכמה שיותר מהר. אנחנו כמובן מדברים פה על מצב של WIN-WIN כיוון שאין כאן שום רצון להסתיר את העובדה שהחברה מרוויחה כסף ממכירות המוצר. עם זאת, העובדה שהתרופה יכולה לשפר את איכות חייהם של מטופלים רבים. ובנוסף לסייע לרופאים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר, גורמת לכך שכולם למעשה מנצחים.
בקיצור, פרסומת תתייחס למוצר או לשירות ספציפי ו״תרים״ לו עד כמה שניתן מבלי להתמקד בגודלה או עוצמתה של החברה, או להתעכב על הטכנולוגיות בהן היא משתמשת.