אם בכל זאת לחשוף קצת משיטת העבודה, רק לשם סקרנותכם, אז צוות הקריאייטיב של ויז׳ן עובר על הנתונים שנאספו תוך מתן דגש על קהל היעד של הסרט. מה נכון לקהל הזה לראות. סביר שלקהל יעד של פאב, המציע מגוון ברזים של בירות מהחבית וצפייה במסך ענק במשחקי כדורגל או כדורסל חשובים, נפנה באמצעות סרטון תזזיתי. כלומר סרט שינסה לתת טעימה מרוח המקום והאווירה המתקיימת בו, עם סדרת שוטים קצרים ומהירים, מוזיקה קצבית ומקפיצה, וסגנון ויזואלי מהבהב ומרענן. לקהל היעד של חברת נדל״ן לעומת זאת, סביר שנכוון לסרט שיציג את המשרדים המרשימים בקומות העליונות של גורד שחקים בלב תל אביב עם נוף מרהיב לים, אולי נשלב ראיון עם מספר לקוחות גדולים ומפורסמים שחוו סיפורי הצלחה בעזרתה של הפירמה, נכניס צילומי רחפן מרהיבים של מספר פרויקטים מרשימים או נספר על ההיסטוריה המרתקת שלה.
כמובן שלאחר שנבין מה הסגנון, צריך לפצח את הקונספט הנכון שיתאים כמו חליפה למהות אותה מנסה החברה להציג. זהו פיצוח לא פשוט – קליפת אגוז אמרנו?