לפי ויקיפדיה תדמית: תדמית היא דימוי, דמות אדם או ארגון המצטיירת בעיני אחר, או הרושם שאדם עושה על המתבונן בו.
בנוסף, לפי מילון אבניאון תדמית: ההתרשמות הכללית של הציבור מיחיד או מארגון לגבי אופיו הכללי או המוניטין שלו.
בקיצור – תדמית זה איך שאנחנו נראים או מצטיירים בעיני מישהו אחר, בין אם אנו אדם יחיד ופרטי ובין אם אנחנו ארגון גדול ממדים.
אז אחרי שקראנו את ההגדרות היבשות של ״תדמית״, בואו נעשה רגע סדר ונגדיר מהו סרט תדמית הלכה למעשה. כלומר מה מטרתו, איזו תועלת הוא יכול להביא לעסק, איך נראה תהליך ההפקה של סרט כזה על כל מורכבויותיו, לאיזה דברים יש לשים לב, ממה כדאי להתעלם ועל מה יש לשים דגש. ניתן לכם הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים של הפקת סרט כזה.
רק בקשה קטנה: לאחר שתבינו לעומק את השלבים שיש לעבור כדי להפיק סרט איכותי, מדוייק ואפקטיבי, את כל הדברים שיש לקחת בחשבון, ואת כל הפרטים הרבים שיש לשים לב אליהם, עשו טובה – אל תיבהלו! בדיוק לשם כך קיימת ויז׳ן.
אנחנו בויז׳ן אוהבים לתת ללקוחות שלנו ראש שקט ולהוציא אותם עם סרט מותאם אישית, מבלי להפריע להמשך שגרת העבודה שלהם. בגלל שסרט הוא כלי חשוב ואפילו הכרחי על מנת להיות נוכחים בזירה המרכזית ביותר היום, מבחינה עסקית: זירת האינטרנט.